Direct mailing

Direct mailing

Direct mailing

Pod tímto názvem se skrývá hromadné zasílání Vašich obchodních nabídek případně sdělení velikému počtu přihlášených uživatelů k odběru. Je důležité si uvědomit, že účelem této služby není zahlcovat emailové schránky nic netušících uživatelů nevyžádaným SPAMem. Takovéto jednání může být považováno i za protizákonné, neboť dle zákona č. 480/2004 Sb., je nutné mít k zaslání obchodní nabídky souhlas příjemce.

Pracuje-li se však dle těchto pravidel, máte k dispozici poměrně velmi silný nástroj, který dokáže být ve Vašem internetovém marketingu velikou hnací silou.

 

Navrhneme svěží grafický design, nakódujeme do e-mailové šablony, zpracujeme Vaši databázi zákazníků a pomůžeme Vám vytvořit zajímavou nabídku a sledovat úspěšnost takové kampaně

 

Newslettery

Newslettery jsou opakovaně (pravidelně např. 1x za měsíc nebo nepravidelně) zasílané hromadné emaily s aktualitami, novinkami, speciálními akcemi aj.

Obrovská výhoda newsletterů je fakt, že emaily mohou být personalizované (z Vaší interní databáze zákazníků lze zjistit nejen jméno, pohlaví atd..., ale například i chování konkrétních uživatelů - př. pan Novák má 90% nákupů u Vás z drobného elektra, proto mu zašleme newsletter s hlavní nabídkou rychlovarné konvice s 50% slevou a další produkty, na které se snažíte zákazníky nalákat, budou za tímto, pro zákazníka nejzajímavějším produktem, následovat) a jsou zasílány vždy jen přihlášeným uživatelům k odběru, kteří tím projevili svůj zájem tyto informace od Vás dostávat.

Správu kontaktů Vašich zákazníků a administraci newsletterů lze velmi jednoduše provádět v našem CMS systému.

Podpora CI (Corporate Identity) Začátek stránky Sledování návštěvnosti