Grafický návrh webových stránek

Grafický návrh

Grafický návrh

Design je obalem webových stránek a neříká se nadarmo, že obal prodává. Snažíme se tedy nejdříve poznat Vaše zákazníky a pomocí designu jim nabídnout kromě informační hodnoty i estetický podtext, který podpoří jejich dobrý dojem z prezentace či třeba jejich nákupní rozhodnutí.

Webdesign má ale na druhou stranu určité oblasti, kde pro kreativitu moc prostoru není. Na webových stránkách je množství prvků, které jsou uživatelé zvyklí hledat na určitých místech. Nejsou-li v hledání úspěšní, internetové stránky velmi brzy opouštějí a odchází ke konkurenci. Jedná se především o navigační menu, vyhledávací pole, kontaktní informace atd. Při tvorbě internetových stránek se vždy důkladně držíme pravidel pro maximální použitelnost. Zvyky uživatelů známe a víme, že je třeba je důsledně respektovat.

 

Při tvorbě designu se snažíme vždy o optimální poměr kreativity a použitelnosti.

 

Vynikající použitelnost a funkcionalita webu oblečená do skvělého grafického kabátu je klíčem k úspěchu. Naším cílem je váš zisk a ten je schopný přinést pouze návštěvník, který se na vašich stránkách kromě skvělého dojmu také orientuje a rychle nachází to, co hledá.

Vytvoření loga

Tak jako je grafický návrh obalem webových stránek, je logo jeho nálepkou, etiketou. Stejně jako grafický návrh však musí kvalitní logo respektovat mnoho pravidel. Musí být především jedinečné, jednoduché, snadno zapamatovatelné, dobře použitelné na různých materiálech (web, tisk, transparenty, atd.), líbivé zákazníkům a samozřejmě spojené s činností firmy (produktu, odvětví, strategií, aj.). Návrh a tvorba loga je tak kreatívní proces, kdy je potřeba sladit všechny výše uvedené požadavky dohromady. Pokud již logo máte, ale uvažujete o jeho změně, připravíme Vám jeho redesign nebo vektorizaci.

 

Připravíme pro Vás 2-4 návrhy log, z nichž po výběru jeden dopracujeme do finální podoby.

 

S novým logem dodáváme na přání také i příslušný logomanuál případně kompletní corporate identity. Samozřejmostí je dodání loga v nejpoužívanějších formátech jak vektorových (ai, eps), tak bitmapových (tiff, bmp, jpg, pdf), v barvách CMYK nebo RGB.

CI - Corporate Identity

 

Prezentujte Vaší firmu navenek jednotně. Připravíme Vám komplexní grafický manuál.

 

Corporate Identity nebo-li firemní identita je souhrn prvků, kterými se Vaše firma prezentuje navenek. Tyto prvky by ideálně měly být úzce graficky propojené, aby se Vaše firma prezentovala jednotně. Do CI spadá nejen grafický návrh webu, příp. logotyp, ale zejména soubor pravidel určujících užití grafických prvků ve firemních tiskovinách (vizitky, dokumenty, obálky, desky) a reklamě (např. letáky, prospekty, katalogy či inzerce). Podobně jako u loga jsou tyto pravidla shrnuta v grafickém manuálu, který definuje jak přesnou podobu logotypu, jeho varianty a pravidla užití, ale i firemní barvy, firemní písma event. další grafické prvky. Pomocí těchto kroků je pak zajištěna stylová jednota všech tiskovin a jiných vizuálních dokumentů, kterými se firma prezentuje navenek i uvnitř.

Corporate Identity by měla být nejen lehce odlišitelná od ostatních a identifikovat tak značku a produkt, ale také snadno čitelná a obecně srozumitelná. Může využívat např. i tradičních asociací k barvám a tvarům příp. zaběhnuté zvyklosti a obyčeje.

Máte-li již vytvořenou firemní identitu, příp. je na čem stavět, je vhodná její šírší propagace.

Marketingová analýza Začátek stránky Vytvoření šablony webu