Internetový marketing

Internetová reklama

Internetová reklama

Internetová reklama je podmínkou úspěchu Vaší existence na Internetu. Bez interentové reklamy zůstane Váš web v zapomnění, žádní potencionální zákaznící se o něm nedozvědí a nikdo na něj nebude chodit.

Existuje mnoho způsobů internetové reklamy a mnoho Vašich konkurentů ji zcela jistě využívá. Ne všichni ale využívají všechen její potenciál a naopak vyhazují nesmyslné sumy za reklamu, která nemá dostatečné výsledky.

Jen skuteční odborníci v oboru vědí, jak lze tento potenciál naplno využívat. Pomůžeme Vám se dostat před Vaši konkurenci.

Nevyznáte se v nepřehledné nabídce reklamy na Internetu? Termíny typu SEO, SEM, link building Vám nic neříkají? Není divu, není to Vaše, ale naše starost. Naši konzultanti Vám možnosti Vaší reklamy na Internetu názorně předvedou a jednoduše vysvětlí. Navíc je pro každý záměr vhodný jiný typ propagace, který závisí na odvětví ve kterém podnikáte a množství a kvalitě Vaší konkurence.

 

Vybereme pro Vás optimální balíček internetové reklamy tak, aby byl poměr cena/efektivita ten nejvhodnější.

 

Tak jako je nezbytným krokem pří tvorbě webových stránek počáteční marketingová analýza, pro internetový marketing to platí dvojnásob. Nejdříve je nutné si stanovit koncepci celé kampaně, strategii, cíle a dobře poznat konkurenci a možnosti Vaší propagace. Bez tohoto kroku pak postrádá celá kampaň základní stavební kameny a jednoduše řečeno, není na čem stavět.

Možnosti internetového marketingu

  • Analýza klíčových slov - nalezení relevantních klíčových slov pro Váš web,
  • SEO - optimalizace pro vyhledávače tak, aby se Váš web umísťoval na prvních místech výsledků vyhledávání ve fulltextových vyhledávačích (Seznam, Centrum, Google, aj.) na méně konkurenční klíčová slova,
  • PPC - tam kde jsou klíčová velmi konkurenční (obecná slova typu kanceláře, mobily, počítače, aj.) jsou k dispozici placené systémy Pay per Click (PPC), u nichž platíte za přivedeného návštěvníka na Váš web,
  • Registrace do katalogů a link building - registrace do katalogů typu firmy.cz, v nichž má Vaše firma většinou svou vlastní stránku s údaji o ní, a vytváření hodnotných zpětných odkazů na Váš web,
  • Podpora CI (Corporate Identity) - chcete-li být na Internetu viděn plošně (zvyšování povědomí uživatelů Internetu o nějaké službě, podpora značky, aj.), pak jsou pro Vás vhodné bannerové kampaně,
  • Direct mailing - způsob oslovení nových/potencionálních/stávajících zákazníků emailem,
  • Sledování návštěvnosti - jedna z nejdůležitejších činností, vyhodnocování vstupních stránek, zdrojů návštěvnosti (vyhledávače, odkazy), dosahování stanovených cílů, chování uživatelů webu, aj.,
  • Internetové kampaně - balíček nejvhodnějších služeb internetového marketingu, jeho průběžné vyhodnocování a přizpůsobování kampaně novým podmínkám.

Začátek stránky Internetový marketing