O firmě

Základní informace

Základní informace o firměE-solutions, s.r.o. nabízí kompletní řešení pro náročné zákazníky. Od roku 2005 nabízíme profesionální služby v oblasti webdesignu a vývoje softwarových řešení pro internet. Naše služby zahrnují veškeré internetové aktivity, počínaje marketingovými analýzami, stanovením online strategií, přes produkci kreativního webdesignu, vývoj webových aplikací, propagační a komunikační kampaně až po zajištění jejich samotného provozu.

E-solutions pomáhá firmám využívat moderní informační technologie v podnikání - vytváříme www prezentace firem pro propagaci značky, komunikaci se zákazníky, nabídku a prodej produktů a služeb online. Budujeme extranety pro propojení s dodavateli, pobočkami či distribuční sítí a intranety umožňující zefektivnit oběh informací ve firmě a komunikaci se zaměstnanci. V rámci toho děláme vše od analýzy přes vývoj a grafiku po následný 24/7 provoz a servis.

 

E-solutions, to jsou chytrá e-business řešení pro chytré firmy.

 

Rozumíme elektronickému obsahu jako málokdo na trhu – víme jak digitální informace dobře strukturovat, prezentovat, zabezpečit a spravovat.

Historie

Historie firmy

Již od roku 2005 dodáváme na český trh kvalitní a moderní řešení, která v té době byla často výjimečná a výrazně nadprůměrná, oproti jiným dodavatelům. Náskok před konkurencí a krok s moderními technologiemi udržujeme dodnes a i to přispívá k maximální spokojenosti našich klientů. V posledních letech spouštíme i mnohé vlastní internetové projekty a nadále zkvalitňujeme námi poskytované služby v čele s webdesignem a vývojem webových aplikací.

2017

Připravujeme několik velkých projektů ve spolupráci s významnými zákazníky. Dále pokračují další školení v rámci projektu Komplexní podnikové vzdělávání.

2016

V tomto roce probíhá mnoho intenzivních školení nových technologií, abychom při naší práci mohli využívat stále ty nejmodernější technologie. Také jsme po dlouhém vývoji spustili zcela průlomovou verzi systému pro sledování a porovnání cen konkurence, kam jsme aplikovali všechny nabité zkušenosti s tímto naším business core projektem, ať už ze strany naší nebo zákazníků, kterých za dobu existence aplikace a služby jako takové bylo již přes 50! Děkujeme! Spustili jsme i další mobilní aplikaci, na míru pro našeho zákazníka. Aplikace umožňuje zákazníkovi lepší organizaci a dohled nad jeho zakázkami, které probíhají v terénu po celém světě.

Na proběhlá školení jsme získali finanční podporu v rámci projektu Komplexní podnikové vzdělávání ve společnosti E-solutions, spolufinancovaného Evropskou unií, registrační číslo CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004501. Hlavním cílem projektu je zvýšit úroveň znalostí a dovedností zaměstnanců žadatele a zajistit tak soulad jejich kvalifikací a kompetencí s požadavky na vykonávané pracovní činnosti.

2015

Pro jednoho z našich nejvýznamnějších zákazníků, firmu Neeco, připravujeme klientskou verzi aplikace Protrack. Klientská aplikace je zcela responsivní a pracuje s enormním množství dat, proto byl kladem velký důraz na preciznost, použitelnost a kvalitu zpracování. Realizujeme také první mobilní aplikace na platformě Android, která mimo jiné umožňuje příjem PUSH zpráv, zasílaných centrálně přes naší webovou aplikaci.

V tomto roce společnost E-solutions, s.r.o. dále realizuje projekt Vývoj online hodnoticího SW, jehož cílem je vyvinout nová SW řešení v oblasti hodnocení služeb a zaměstnanců. Na tento projekt je poskytována finanční podpora od Evropské unie, registrační číslo CZ.01.4.04/0.0/0.0/15_005/0002971.

2014

Vyvíjíme nový produkt postavený na základech našeho EasyPage - aplikaci proKatalog. Tento nákupní portál umožňuje efektivní řízení nákupního procesu převážně velkých firem a a korporátů. Využívá při tom intuitivní známá rozhraní, kterou uživatelé znají z internetových e-shopů. Tento produkt zákazníkům zajistí, aby všechen nákup byl realizován se správnými cenami a podmínkami a následně k dispozici pro analytické reporty. Dále realizujeme nové projekty rozsáhlých webových stánek a portálů pro firmy firmy MAFRA nebo IPSOS.

2013

V tomto roce příjímáme nové kolegy a stavíme a školíme stabilní tým, který je schopný rychle a pružně reagovat na potřeby našich zákazníků. Rychlost a kvalita vyřizování zákaznických požadavků jsou pro nás nejvyšší prioritou a stále se snažíme zlepšovat vnitřní workflow interních procesů tak, abychom k tomuto stavu byli co nejblíže. V tomto roce realizujeme velké zakázky pro zákazníky Lexxus a Auto Kelly.

2012

Realizace prvních responsivních projektů. Školíme se do nových technologií a využíváme je při prvních realizacích pro naše zákazníky, mezi které v tomto roce patří například Electroworld, Okey Elektrospotřebiče, Mall, LG, Whirlpool, Electrolux, AEG a Zanussi. Dalším z důležitých klientů je např. společnost O2 Telefónica, pro kterou jsme vyvinuji unikátní SW řešení – aplikaci pro správu eventů (tj marketingových akcí pro klienty a partnery O2), kterou na straně O2 používají především account manageři a sales manageři.

V roce 2012 byla také úspěšně schválena dotace ze strukturálních fondů EU v rámci OP Podnikání a inovace (ICT a strategické služby, Výzva III), pod názvem Vývoj systému pro porovnání cen č. projektu 2.2 ITS03/526.

2011

Rošířili jsme tým o nové kolegy a soustředili se na další zkvalitňování poskytovaných služeb. Sledujeme trendy ve světě internetových technologiích a průběžně je doplňujeme do naší práce. Zvyšujeme počty zakázek, které jsme schopni během roku realizovat. Uvolnili jsme novou verzi systému pro sledování a porovnání cen konkurence, která je zase o krok dále a přináší klientům ještě větší konkurenční výhodu.

2010

Realizujeme mnoho větších i menších projektů. Zefektivnili jsme interní firemní procesy a jsme schopni tak ještě pružněji a rychleji reagovat na přání a žádosti našich klientů. V roce 2010 jsme také nabídli novou službu - garance SEO, která se stala mezi zákazníky ihned velmi populární. Připravili jsme také novou verzi našeho nejúspěšnějšího systému Price-checking, která zákazníkům nabídne ještě větší komfort a jistotu při boji s konkurencí. Dále v tomto roce otevíráme novou provozovnu se zázemím pro vývojáře v Odolené Vodě.

2009

V roce 2009 se firma přestěhovala do nových prostor na Praze 7, v Holešovicích. Dostat se k nám je nyní mnohem pohodlnější, protože se kancelář nachází asi minutu chůze od metra. V roce 2009 se firma zaměřila na vývoj nového CMS systému, na němž běží všechny realizované weby. Dále jsme rozširovali náš tým a naše zkušenosti uplatňovali v realizovaných projektech.

2008

Firma pokračuje v růstu a na konci roku dosahuje opět většího obratu oproti roku 2007. Generovaný zisk společnost je použit na investice vlastních projektů a zaškolení zaměstnanců.

2007

V tomto roce se specializujeme na vývoj nových produktů na český internetový trh a jejich následnou propagaci. Množství realizovaných projektů je několikanásobně vyšší než v minulém roce.

2006

Vytváříme naše firemní webové stránky, prezentujeme se více společnosti a realizujeme další projekty. Budujeme tým kreativních a zkušených profesionálů.

2005

Již od počátků jsme působili na českém trhu jako výzmamný partner největších internetových projektů. Dosáhli jsme toho díky zkušenostem, které jsme nabyli ještě jako jednotlivci. Po vytvoření nové právní formy a správné ogranizaci vnitřních firemních procesů, přišlo dramatické zvýšení obratu, spouštění vlastních internetových projektů a zvýšení kvalit služeb webdesign a vývoj webových aplikací.