Reklama ve vyhledávačích (PPC)

Reklama Pay Per Click (PPC)

Reklama Pay Per Click (PPC)

Jedná se o placenou reklamu (krátké textové bloky odkazující na Váš web), kde platíte jen za přivedeného návštěvníka na Váš web, tedy za proklik (odtud také název Pay Per Click) a ne za zobrazení. Tato reklama se zobrazuje na různých portálech, nejčastěji vyhledávačích typu Google, Seznam (reklama ve vyhledávačích) nebo na tématických webech (kontextová reklama).

Nekvalitně vytvořená PPC reklama má za následek nejen málo a draze přivedených návštěvníků na Váš web, ale i nízký konverzní poměr (kdy se z návštěvníka webu stane zákazník).

 

Jen profesionální přistup dokáže zajistit tu nejefektivnější PPC reklamu Vašeho webu. Naši PPC specialisti mají na starosti kampaně pro nejnáročnější zákazníky.

 

S našimi klienty chceme budovat dlouhodobé vztahy a víme, že když budete se ziskem spokojeni Vy, budeme spokojeni i my. Při řízení PPC nám jde především o to, aby váš zisk byl maximální. Kampaně neustále optimalizujeme tak, aby rentabilita Vámi vložených prostředků byla co nejvyšší.

Zásadním faktorem úspěšnosti PPC reklamy je kvalitní analýza klíčových slov a vytvoření dostatečně zajímavých, poutavých a přesvědčivých reklamních bloků, které se budou na inzerovaných webech zobrazovat. Tento typ reklamy má nadále několik obrovských výhod oproti jiným formám placené propagace na Internetu. Jedná se především o :

  • okamžité výsledky - přestože je kvalitní SEO optimalizace výchozím bodem jakéhokoliv internetového marketingu, je zatížena určitým faktorem zpoždění (než Váš web vyhledávače naleznou a správně zaindexují), který nelze ovlivnit. U PPC reklamy je nasazení téměř bleskové. Jakmile je k dispozici databáze klíčových slov a vytvořené reklamní bloky, může se reklama spustit v podstatě ihned. Dalším příkladem nutnosti rychlého nasazení reklamy jsou např. sezónní nabídky.
  • naprostá kontrola nad financemi - nepřijde-li na Váš web žádný návštěvník, nezaplatíte ani korunu. Platíte pouze za přivedené návštěvníky a pokud je ve Vašem oboru podnikání cena za jednoho přivedeného návštěvníka např. 5 Kč (běžně bývá od 3-10 Kč, v závislosti na síle konkurence), víte, že za každých investovaných 100 Kč se na Váš web podívá 20 nových návštěvníků.
  • velmi přesné zacílení Vaší reklamy - v závislosti na klíčových slovech máte jistotu, že se Vaše inzeráty budou zobrazovat jen těm, které Vaše oblast působnosti opravdu zajímá (vyhledávají dané termíny, čtou si tematicky spřízněné články...aj.). To má za přirozený následek, že takto přivedený návštěvník na Váš web se velmi snázeji stane i Vaším zákazníkem (objedná Vaši službu, koupí produkt, vypíše formulář...aj.). Tímto se PPC reklama stává v poměru cena/efektivita naprostou jedničkou v placených formách reklam!
  • možnost inzerce i ve velmi konkurenčním prostředí - tam, kde je konkurence natolik silná a dlouhodobě staví na kvalitní SEO optimalizaci, má Váš web (pokud tak nečinil dlouhodobě stejně) o dost menší šanci, že se bude v přirozených výsledcích vyhledávání na vyhledávačích zobrazovat na předních pozicích. V takových případech je nasazení PPC reklamy v podstatě nutností.

Reklama ve vyhledávačích

Více rozšířená forma PPC reklamy. Vaše reklama se zobrazuje ve výsledcích vyhledávání na klíčová slova (často v postranním sloupci nebo předostně na prvních místech před fulltextovým vyhledáváním). Mezi nejrozšířenější systémy patří Adwords (reklama na Google), Sklik (reklama na Seznam), AdFox (reklama na Centrum) nebo Yahoo Search Marketing (reklama na Yahoo)

Kontextová reklama

Vaše reklama se zobrazuje buď přímo v tematicky pododně zaměřeném textu nebo v jeho blízkém okolí (nad, pod, vedle). Nabízíte-li prodej mobilů, bude se Váš inzerát zobrazovat u článků o mobilech. A to v širokém spektru internetových portálů. Mezi typické zástupce této formy reklamy patří AdSence (obsahová síť Goolge), Etarget, bbKontext, bbText a Adcontext.

SEO Začátek stránky Tvorba zpětných odkazů