Sledování návštěvnosti webových stránek

Sledování návštěvnosti

Sledování návštěvnosti

Webové stránky bez zpětné vazby jsou jako tělo bez duše. Každá webová prezentace má určitý cíl, tedy akci, kterou chcete, aby Vaši návštěvníci provedli (například nákup Vašeho zboží). Tito návštěvníci na Váš web odněkud chodí, Váš web má tedy zdroje návštěvnosti. A tito návštěvníci se na Vašem webu určitým způsobem chovají.

Příklad statistiky návštěvnosti webu

Statistiky nástroje Google Analystics

Proto abychom maximalizovali počet návštěvníků, kteří splní Váš cíl (tedy stanou se tedy Vašimi zákazníky), je třeba mít perfektní informace o stavu Vašeho webu, zdrojích návštěvnosti a chování těchto návštěvníků na Vašem webu.

Bez perfektních informací není možné se správně rozhodovat. Bez perfektní analýzy návštěvnosti Vašeho webu není možné stavět správný internetový marketing. Naše analýza návštěvnosti je základním kamenem pro maximální efektivitu Vašeho webu.

 

Vyhodnotíme úspěšnost Vašeho webu, jeho slabé a silné stránky. Dokážeme zjistit odkud a jací návštěvníci k Vám přicházejí a pomůžeme Vám vytořit komplexní analýzu návštěvnosti Vašeho webu.

 

Pro vytvoření analýzy nebo stanovonání jakýchkoliv závěrů je nutné, aby stránky již nějakou dobu byly měřené. Upravíme Vaše stránky tak, aby byly snadno měřitelné - doplníme vhodné zdrojové měřící kódy.

Zvyšování návštěvnosti

Chcete-li zvýšit návštěvnost Vašeho webu, je nutné nejdřív vůbec nějakou návštěvnost měřit. Je-li tomu již tak, můžeme zanalyzovat současný stav a navrhnout takové postupy, které povedou ke zvýšení návštěvnosti Vašeho webu a zlepšení dosahování zvolených cílů. Standardně se volí nějaký efektivní poměr technik zmiňovaných dříve, tedy:

Direct mailing Začátek stránky Internetové kampaně